Reklama
 
Blog | Standa Salvet

Igelitka

 

Situace jako z akčního hollywoodského trháku. Teroristé nikdy nespí, musíme být ostražití aneb ,,Jaké myšlenkové pochody dokáže aktivovat jedna opuštěná igelitka?“

 

Pan Jaroslav, 39 let: ,,V pátek (31.1. pozn. autora) odpoledne bylo na prodejně nezvykle mrtvo. Nejprve jsem si myslel, že to tím, že děti mají prázdniny, takže všichni vypadli na hory. Jako dobrý manažer jsem však raději zapátral po příčinách. Na většině českých zpravodajských serverech jsem relevantní příčinu neobjevil, až na webu dpp.cz. Tušil jsem to, nejezdilo metro. Na místě jsou pyrotechnici. Kdybych věděl kdo to tam dal, zažaloval bych jej za ušlé zisky.“

Pan Vlado, 51 let: ,,Žil jsem deset let v Londýně. Tam bejvali teroristický útoky v metru celkem běžný. Tak už se to dostalo i sem do Prahy, sakra. To je určitě kvůli té nešťastné olympiádě.“

Tiskový mluvčí Policie ČR: (zdroj blesk.cz) Hlášení o podezřelém předmětu jsme přijali v 13:47, kdy se na policejní hlídku obrátil jeden z cestujících. Znepokojila ho odložená igelitová taška u obchodu. Nástražný výbušný systém pyrotechnik v tašce nenašel. Policie akci ukončila kolem 15:15.

Reklama

Honza, 13 let: ,,Fakt hustý. Na Florenci u prodejny z potravinama ležela nějaká divná igelitka. Chtěl jsem do ní mrknout, ale kámoška řikala, ať na to nešahám, že by to mohla bejt bomba. Tak jsem to aspoň vyfotil a hodil na FB. Za chvíli přijeli policajti se psem a pyrotechnik a vyklidili to tady. Fakt hustý.“

Pan Oldřich, 81 let: ,,Kam ten svět spěje! Za bílého odpoledne mi ukradli tašku s nádobím, z pozůstalosti po nebožce sestře Anně (budiž ji země lehká) nic nezbylo. Nechtěl jsem ji tahat do krámu, když jsem šel pro rohliky, tak jsem si ji odložil venku. To museli ukrást určitě ty teroristi, co tam dali tu bombu. Pane Bože, kam ten svět spěje.“

Paní Kateřina, 32 let: ,,Kterej kr–én? V pátek odpoledne jsem měla celkem vopruz. Pospíchala jsem k prarodičům vyzvednout děti, těžkou tašku z nákupem. Znáte to, že jo? Chtěli jsme ještě navštívit Muzeum strašidel v rámci programu Ledová Praha. Jenže jsem na hodinu zkysla na Florenci. Nejezdili tramvaje, nejezdilo metro. Všude spousta policajtů, celej prostor byl omotanej takovou tou páskou Policie ČR. Nakonec to bylo jenom nějaký nádobí, nebo co. To předtim nepoznali? To kvůli tomu museli dělat takový tyjátry. Zastavit dopravu v celý Praze? Na hodinu a půl? Ach jo…“

Pan XXX, pyrotechnik (virtuální vyjádření): Mediální panika z počátku tisíciletí se poslední dobou celkem uklidnila. Zpráv o bombových útocích na území hlavního města citelně ubývá. Máme tak maximálně 2 až 3 výjezdy do měsíce. Ten poslední přišel pro mě v celkem nevhodnou chvíli. Chystal jsme se s rodinou na hory, chtěl jsem zdrhnout dřív z práce. Ale co se dá dělat. Vždycky, když se jedná o planý poplach, mám radost z toho, že to dopadlo dobře. Tentokrát se jednalo o bednu s nádobím.

Paní Ludmila, 78 let: ,,Ten můj dědek, senilní, je už ale vopravdu, vopravdu, nemožnej. Jel si do Prahy pro důchod, kterej dostává vždycky sedmýho, už vo tejden dřív. A už vůbec, ale vůbec nechápu, proč sebou tahal to nádobí po Anežce, co už tady leželo dobrejch pět let, který pak notabene někde zapomněl!!!“

Pan Stanislav, bloger: Čtu teď román George Orwella: 1984. Je určitě dobře, že už nežijeme v totalitě. Ale úplně ideální ten náš svět také není, je to tu taky tak trochu na palici, i když v úplně jiným módu. Co myslíte?